Om

Translate

lördag 14 september 2013

dinosaurie-fynd

Idag har jag haft en dejt med min vän Elina. Vi tänkte strosa omkring på Söder i lugnan ro.
Så hamnar vi mitt i Bondens egen Marknad på Katarina Bangata som är varje lördag under hösten.
Fylld med färger; blommor, grönsaker, prylar. Fantastiskt! Det var som att hamna mitt i en vacker trädgård.
Vi shoppade en massa nyttigheter bl a hampaprotein- och Chlorella-pulver att ha i smoothisarna. Chlorella är en alg som är full med viktiga vitaminer och antioxidanter.
Sen åt vi lunch på Chutney, bästa stället med hur god mat som helst. Dagens äventyr kan varmt rekommenderas!



Jag gjorde ett till fynd denna dag; dinosaurie 10 spänn.
De senaste dagarna har Alvin sprungit omkring här hemma och låtit: Aauurgh! Han härmar dinosaurierna i Ice Age 3 förstås. Han blev mäkta glad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar